fredag 21. oktober 2011

Tilfeldig

For å få noe gjort, må man gjøre det.
Værsågod. Visdomsord fra Reb servert på sølvfat.
Uansett. Jeg er ikke død. Jeg har bare gjort andre ting. Jeg kommer aldri til å dø. Og jeg kommer alltid til å fortsette å gjøre andre ting.
For eksempel: Jeg gikk ut av døra til Maddis, samtidig som jeg ropte litt sånn halvhøyt: "Hvorfor kan ikke folk bare oppføre seg?!" En av Madeleines kjekke naboer står litt betuttet utenfor døra og sier: "Erh. Jeg vet jammen ikke?" Og jeg tenkte: Flaaut
Sånn ellers har jeg spist mye frokost ved kjøkkenbordet i kollektivet. Jeg prøver å lære meg å drikke te uten melk i. Jeg har blitt en kløpper på frokost, sånn generelt. Her om dagen spiste jeg frokost med M. Vi snakka om hårfarge, og han sier: "Er jeg brun eller blond? Det er litt vanskelig å si... Det er som å velge mellom rød og gul, og så er jeg egentlig blå." For å si det sånn - jeg holdt på å sette te'en i vrangen.

2 kommentarer:

Annie sa...

Yay!! Du er tilbake!! Jeg ELSKER å lese det du skriver!!! SUSS!!

//Ditt störste fan!! Alltså meg. Ja, alltså. Alltså Annie. He..

Rebecka Marie sa...

Jeg elsker deg også, villkvinnen!