søndag 6. desember 2009

Faktisk: glade jul

I dag har jeg vært på jobb, på en søndag. Jeg trodde at det skulle bli urkjedelig, men det var i grunn ganske ålreit. Bare man har julemusikk på anlegget, så blir alt mye bedre, selv om man er alene. Og dessuten er jeg flink, og da blir det ekstra gøy. Jeg var såppas fornøyd til slutt at jeg faktisk glemte(!) å stenge. Det er helt drøyt, det har aldri skjedd før, og kommer nok ikke til å skje igjen heller. Men ta det med ro, folkens. Jeg kom på det igjen da den siste koselige familien snakka om at de heller skulle komme tilbake etterpå, og da det gikk opp for meg at klokka var overs seks, sa jeg at det funka nok dårlig, siden vi egentlig stengte i stad. Så det endte med at de kjøpte skoene alikevel. Hurra! Til slutt hikka jeg høyt før jeg dro hjem.

Jeg begynner for en gangs skyld å glede meg til jul, og sånt blir man fornøyd av. Jeg har hodet over vannet når det gjelder eksamener og har funnet ut at jeg egentlig har det ganske bra.
Julestemningen er så sinnsykt over meg, at da jeg tråkka i en stor vanndam på vei hjem i stad, og det spruta oppover buksa, måtte jeg bare smile.

3 kommentarer:

maria sa...

Hei!
Jeg kjenner deg ikke, og husker ikke hvordan jeg snubla innom bloggen din, men uansett.. dine innlegg er utrolig fascinerende så jeg blir alltid glad når du har oppdatert! yeah! god jul!
hilsen Maria

Rebecka Marie sa...

Oi! Jøss! Nå ble jeg glad! Så koselig. :D Og ekstra koselig at du skriver kommentar, sånt setter jeg stor pris på. ;) Jeg skal fortsette å oppdatere jeg, bare for deg. :P Har du blogg selv? God jul!

Anonym sa...

Jenta miiii...så godt at du gleder deg til jul...det gjör meg ekstra glad...og jeg glder meg faktisk til jul jeg også...jeg tror vi skal kose oss jeg. Klemmer fra mamsen