søndag 30. november 2008

Kollektivet Kolmen

Kollektivlivet er stas.
Jeg koser meg jeg. Enten jeg ler meg halvt ihjel i gangen, fordi jeg nettopp dro ned buksene til Emma, uten å tenke over at jeg gjorde det. Eller jeg tryner når jeg prøver å være snill og åpne døra for Øystein. Eller Carina og Øystein holder halvimprovisert jazzkonsert for meg og Emma. Eller at Erik alltid sovner på sofan etter jobb, så koser jeg meg. Livet er ganske ålreit ass. Spesielt når man bor i et galehus med søte mennesker.
Jeg koser meg.

10 kommentarer:

Carita sa...

mihihi!
DU er søt!

Rebecka Marie sa...

Takk! DU også fortenk. :D
<3

Anonym sa...

jeg er definitivt søtest! :P

Rebecka Marie sa...

Kan vi ikke være søte alle sammen da? :D

Markus sa...

Jeg er og søt. Dessuten vil jeg bli invitert en gang. mmhm.

Rebecka Marie sa...

Oi. Jeg glemte Markus. Stemmer det, han er jo også søt.

Kanskje jeg får invitere deg en gang? Men jeg vet ikke om det er så lurt at du kommer til dette galehuset. Er det trygt liksom? Mmja. Litt skeptisk... Klarer du å oppføre deg?

Markus sa...

Hah! Jeg kan vel oppføre meg, og ikke prøv å dra gamle minner inn i dette, det er nye takter fra denne karen. !

Rebecka Marie sa...

Nye takter? Det tror jeg når jeg får se det. ;)

Anonym sa...

hehe! så bra for deg da becka;) ser ut som at livet har snudd litt for deg:D noe jeg er kjempe glad for, kan ikke akkurat si det samme for meg men du vet hva jeg prater om når jeg sier at han er på vei ut nå! never more skal han snakke drit. Anyways kjempe glad i deg, håper og få se deg snart Kooz(fjortisavsluttning??)

Rebecka Marie sa...

Litt fjortis kanskje, men det overlever jeg nok. Ting ordner seg nok skal du se. Det gjør det alltid. ;)

Poff! Plutselig er jeg der.