mandag 3. november 2008

Kjendismagnet?

Du vet du er tidlig oppe når du går UT døra hjemme, samtidig som melka går INN døra på Kiwi.

Hva skjer med at dette blir en kjendisblogg? Jeg gjør det ikke med vilje. Jeg lover! Men jeg er tydligvis en kjendismagnet. I dag var jeg på cafè med Christer Falck. Det var koselig helt til han fikk en telefon, og sa: "Det er Christer?" Da blei han så fryktelig opptatt. Men heldigvis hadde jeg med meg Anne i backup. Backup er viktig. Og kaffe er viktig. Søvn er også viktig, men ikke så viktig som kaffe. Men en ting som nesten er det viktigste av alt, det er venner. Husk det folkens. Venner er livet. Bare ikke alt for mange av vennene dine er kjendiser da. Det kan være litt slitsomt.

4 kommentarer:

Carita sa...

Jeg så Christer Falck på Oslo City for en tid til bake... to ganger faktisk... :p

Rebecka Marie sa...

Men jeg var på cafè! Jeg vinner! Æddabædda!

liamfuglset sa...

Det med tidlig på morran kommer egentlig an på. I butikken min har melkeleveringa vært flere timer forsinka, så du trenger ikke nødvendigvis være så voldsomt tidlig på'n...

Men for all del, jeg ser poenget ditt :D

Rebecka Marie sa...

Fint at du ser poenget, for akkurat denne dagen var jeg tidlig oppe. I de gode, gamle dager, DA kunne man stole på melka. Det var tider det.