torsdag 1. oktober 2009

Natt(er)gal

I kveld er jeg litt gal. Jeg sitter her og tenker at i kveld kan jeg gjøre alt i hele verden! Alt i hele Norge hvertfall. Hvis noen hadde kommet med en utfordring nå, så hadde jeg tatt den glatt. Men det er litt farlig å si, for plutselig kommer noen med en utfordring som jeg ikke tør å ta alikevel, fordi jeg kanskje ikke er så tøff som jeg liker å tro at jeg er, og det er jo litt kjedelig.
Det er noe med høsten. Den gjør meg litt varulv, som jeg sa i går. Når klokka blir over tjue, og andre folk begynner å bli trøtte, får jeg heller kjempelyst til å dra ut og leke i mørket. Og så blir jeg sånn rar, sånn at jeg plutselig føler for å snakke på rim, men det kan jeg ikke, så jeg lar det være. Jeg gjør heller noe jeg kan. Som å klatre i trærne, eller sette meg selv i fare langs elva. For en tufs jeg er.

2 kommentarer:

Carita sa...

Jeg digger deg!!!
Du er bare verdens mest geniale menneske!!!

Rebecka Marie sa...

Say whaaat? Jammen så koselig a gett! :D Du er ikke så rent lite genial selv, skal jeg si deg! <3