søndag 11. oktober 2009

Hallusinasjoner

"Gjerder er ingen hindring!" sa vi og var på oppdagelsesferd i en forlatt lagerbygning og hoppet over gjerdet etterpå. Vi fant huske nummer tre og fire, og klatret i treet.



"Jeg er litt sånn feminist." sa han. Så sa jeg noe i denne duren: "Plutselig blir man eldre uten at man merker det."

For akkurat det har jeg tenkt litt på i det siste, at tiden går så fort at du er død før du rekker å snu deg i grava. Okey, det går kanskje ikke så fort, men vips, så var det høst, og vips så sitter du der med skjegget i postkassa, og lurer på hvor livet ditt ble av. Det er derfor jeg sier at man må passe på å kose seg med livet mens man har det. Det er godt å kjenne at man lever, både på godt og vondt, men mest godt. Gjør det meste ut av nåtiden, for framtiden kommer før du vet ordet av det.

6 kommentarer:

Carita sa...

kjempebra innlegg!!
*LIKER!!!*

ms.terrible sa...

Ja, vi sier nei til tenking og Ja til leving! :D

Rebecka Marie sa...

Lev for harde livet!

Mattias sa...

jag tänkte detsamma.

Therese Annett sa...

Jeg liker innlegget ditt Rebba.. :) Som vanlig.. Fant ut at jeg skal begynne å faktisk legge igjen en kommentar når jeg tenker det, slik at du også vet det ;):P:D *Smart vettu* ;) Hihi! Ha en fantastisk natterangling!! :D <3

Rebecka Marie sa...

Lurt, Therese! Jeg blir alltid glad for kommentarer. :D

Alle: Bra vi er enige, dere. ;)