torsdag 4. juni 2009

Hjertet mitt flyr!

Jeg sitter atter en gang på trikken på vei hjem etter en natt med minimalt med søvn. Som nevnt før; det er farlig å kjøre trikk når man er trøtt. Denne gangen går det fint, siden jeg er distrahert av at domkirka snart er pakka ut, og i tillegg er jeg i lettelsesrus over enda en overstått eksamen.
Jeg er også lattermild. Delvis fordi jeg ikke har sovet stort i natt, og delvis fordi sensoren sa at det var en av de snodigeste eksamineringene han hadde vært borti. Han sa: "Jeg kommer nok ikke til å glemme deg med det første." Jeg sa: "Ehh... Er det positivt eller negativt?" Han svarte: "Det er hvertfall morsomt." Og så lo vi begge to.
Nå takker jeg Pappa i himmelen for at han velsigner meg med en uforskammet ufortjent hjerne, og faller til ro. Hjertet mitt "has left the building."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hjertet mitt flyr med deg...nå har jeg akkurat fått beskjed om at du har bestått den siste eksamenen for i år, og det med glans. Toppen jenta mi!!! Jeg er så stolt av deg!! Bamseklem fra mamman din. :-))

Rebecka Marie sa...

Jeeeeeeeeeeee! :D

Siren sa...

Liker virkelig bloggen din! :-D

Rebecka Marie sa...

Jammenjøss. Takk du! :D