søndag 31. mai 2009

Det er sommer, det er sol og det er søndag!


I dag har jeg lata som at det har vært sommerferie. Det har hvertfall vært sommer, med minst 25 grader i skyggen og den blåeste og mest skyfrie himmelen du har sett siden Ålesund brant.

Det er digg å endelig lukte en blanding av solkrem, svette og saltvann. Mmm. Grillen koser seg med å steke det marinerte kyllingkjøttet og du vet at årets første båttur til Hovedøya ble en suksess. Saltvann skal visst være bra for håret, og solen bra for brunfargen på kroppen, selv om det tar litt tid for min motstandsdyktige hud. En gang må man begynne, og dette var dagen! Folkens, jeg har bada i mai, ass. Da er man ganske tøff, fordi det var pinekaldt i vannet. Jeg tror jammen ikke jeg har bada i mai siden jeg var liten drittunge.

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Sterkt ;)

Rebecka Marie sa...

Thanks. ;P

Markus sa...

Bada også på hovedøya i går! :D

Rebecka Marie sa...

Jeg så deg ikke! ;P Og den øya er jo såååå liten. Erhm.