søndag 7. juni 2009

Sen kveld:

1 Bli sjekket opp på trikken, av det samme kjønn. Alltid koselig.
2 Etter kaos med ørten brannbiler, politibiler og sykebiler i trafikkort ved Brugata, gav trikkesjåføren beskjed om å forlate trikken. Han sa: "Ett-to-tre, dette er siste stopp på lenge. Alle som er slitne eller trøtte kan godt sove her, men resten får komme seg ut."
3 Jeg mistet kontakten til hårføneren ned i dassen. Det var ikke min hårføner en gang, den bare falt.

Og ellers? Joda. Sånn bruker man vaskemaskiner her i gården:




6 kommentarer:

Carita sa...

Fantastisk...

:p

Rebecka Marie sa...

Eh.. takk? Eller vent... Hva var det som var fantastisk?

Carita sa...

nei... egentlig litt sånn generelt... at du miste hårfønersaken i do for eksempel!

Rebecka Marie sa...

Ja. Den er jeg spesielt fornøyd med. Men jeg tror egentlig det var et spøkelse som gjorde det.

Emma sa...

Evt var det min klønethet som hoppet over på deg fordi jeg skulle få en fridag! :D

Rebecka Marie sa...

Din snik! Tenk å smitte meg sånn... Men! Da var det jo likegreit at det var DIN hårføner da! MOHAHA! :P