fredag 27. februar 2009

Hei folkens!

Jeg koser meg. Jeg koser meg skikkelig for tida. Livet er digg. Kan hende jeg har nevnt det før, men jeg bare må få det litt ut. Det er nesten så jeg blir sliten av min egen optimisme. Men bare nesten. And for the record; dette står om optimisme i ordboka:
  • den oppfatning at verden (og tilværelsen) tross alt er god
  • tilbøyelighet til å se lyst på livet, lyst sinnelag

Jeg trenger ikke si stort mer enn det.

Våren kommer snart, og jeg tror denne våren blir max digg. Hittil har 2009 vært knallgod, og mens jeg vandrer på min optimistiske vei, tenker jeg at resten kommer til å bli enda bedre. Og ikke nok med det, jeg tror 2009 kommer til å bli fin for DEG også. Bare så du vet det. Hvis du tviler litt, til tider, er det bare å ringe meg, så kan jeg overbevise deg, lett!

Nei, se himmelen dere! Snakker om blå, ass.

3 kommentarer:

Eline sa...

Haha.. Et kongerike for en lama. We love :D:D Sjekk ut min blogg :D

Rebecka Marie sa...

Du tog han ja? Jeg kan så alt for mange sitater fra den filmen. ;P (Selv om akkurat dette sitatet ikke var helt korrekt.)
Najs blogg!

Anonym sa...

Du er så optimistisk at jeg blir kvalm! DJEVEL-LAMA!! :P

SPINATPUFFENE! jeg synes ikke havregrøt er så immari stas altså!