onsdag 11. februar 2009

Oppgradering

I stad kom en mann bort til meg og sa at jeg var teit. Da jeg spurte hvorfor, sa han at det var fordi jeg ikke visste når trikken kom. Men jeg svarte; "Jo, det vet jeg. Den kommer om to minutter." Da sa mannen: "Jeg gir meg ende over." Og det gjorde han nesten også, så på druen som han var.

Ellers går livet på skinner for tiden. Jeg har blitt et nytt og bedre menneske. Kremt. Litt nytt hvertfall. Jeg har klippa håret. Håret mitt har ikke vært så kort siden første klasse, og det sier en del, for de som kjenner meg. Men jeg liker det! Det ble kjempe fint. Sarah er en flink frisør. Og ellers prøver jeg å spise litt fisk. Har hørt at det er lurt. Og jeg står opp på morgenen og har faktisk TID TIL FROKOST. Det er nesten utrolig, men sant! Hør, hør, bloggerskare; Rebecka spiser frokost! Og legger seg før klokka ett! Det neste er vel at griser gror vinger og begynner å fly.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvah!? Jeg flyr!!!

Rebecka Marie sa...

HAHAHA! Ja, nå var du morsom du. ;P

Markus sa...

Duh - skal du skrive blogg eller skal du sitte hjemme som en kjip afrolus og holde alt inne?
Få det som er i hodet ditt ut til folket.

Rebecka Marie sa...

Jeg skriver såvidt blogg for tiden jo! Og du må ikke ha alt for store afroforventninger altså, men jeg skal prøve å glede deg en dag.

Og, jeg og det fine hodet mitt er konstant ute blant folket! Got to pleas them, you know.