lørdag 7. februar 2009

Linsene klør...

Klokka er snart 5, og Emma ligg-sitter ved siden av meg her, og synger litt innimellom. Jeg får ikke sove. Dette skal bli det kjedeligste innlegget på lenge. Jeg lover at det skal bli lenge til neste gang.
Vi har nettopp sett på dansefilm. "Step up to the streets" Jeg tåler ikke å se dansefilmer. Jeg får nesten litt vondt inni meg, fordi jeg får så lyst til å kunne danse så kult som de gjør i filmen. Men neida. Så istedet stupte jeg kråke ned fra sofaen, men utfallet var litt skjevt, så jeg traff døra med et smell. Det er ikke så greit å få utløp for pøbelstreker alltid. Man kan bli sliten av mindre.
Det var det jeg sa. Kjedeligste ever. Beklager.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke så kjedelig, fikk meg en god latter jeg :P

Rebecka Marie sa...

Så hyggelig, Anonym. Men si meg, jeg blir så nysgjerrig når folk er anonyme, så: hvem er du? :)