mandag 20. oktober 2008

Hva Mattedøden gjør med deg

Jeg har sovet null timer. Ikke lurt. Alt virka så mye mer fornuftig i går, typisk nok. Men, heldigvis er jeg vidunderkvinnen, og det er den letteste sak i verden å være på første praksisdag uten en smule søvn. Jeg er litt svimmel for øyeblikket, men pytt.

Og du vet når man har vært på do og så henger det fast toalettpapir under skoen? Se for deg at dette skjer på høgskolen du går på. Du oppdager det etter hvert, og i forsøket på å få papiret vekk fra den ene skoen, sprer du det til den andre også. Se for deg at en idiot står i en gang, og fortvilet krøller beina i alle retninger for å tråkke papiret av. Se for deg at papiret er som lim, det vil ikke av skoen. Se for deg at det kommer en person gående som ser hva som skjer og begynner å le kraftig. Se for deg at denne idioten med papir over hele, er meg.
Riktig. Jeg kunne ikke helt tro at det var sant jeg heller.

4 kommentarer:

madeleine sa...

hallohallohallo! jeg liker deg!

og heldigvis blir du neppe utsatt for Maddedøden. i dag. <3

Rebecka Marie sa...

Men jeg liker Maddedøden. Maddedøden ANY DAY framfor mattedøden ass. Lett.

liamfuglset sa...

Du klarte iallefall det du holdt på med... i motsetning til andre.

Rebecka Marie sa...

Men du klarte det du også, vel? Med bare bittelitt hjelp fra Google. ;) Alt er lov i krig og kjærlighet.
Og matte.