torsdag 23. oktober 2008

Forfulgt?

I dag trodde jeg at jeg ble forfulgt av Linn Skåber.
Jeg satt på trikken til Torshov, og på Birkelunden kom Linn Skåber på. Hun satte seg på setet foran meg. Jeg skulle bytte til buss på Torshov, og jammen tror du ikke at hun gikk av på samme stopp. Men stoppet Linn Skåber der? Neida, hun fortsatte med å følge etter meg inn på akkurat den bussen jeg skulle ta videre til Majorstua, og satte seg rett i nærheten av meg og stirret stygt på meg. (Kanskje ikke, men hun sa: "Nei, her gidder jeg ikke å sitte.") Jeg tenkte: jeg rister henne sikkert av meg når jeg går av på Marienlyst, men tror du ikke, at selvsagt fortsatte hun jakten, og hun gikk bak meg hele veien til Marienlyst skole. Jeg begynte nesten å løpe.

Til slutt gikk det opp for meg at NRK ligger rett bak Marienlyst skole, og hun skulle sikkert på jobb, men det er jo mye morsommere å fortelle om "Da jeg ble forfulgt av Linn Skåber!"

2 kommentarer:

Fam - sa...

Haha. Hun trodde sikkert at du fulgte etter henne xD uansett er jo linn skåber verdens nydeligste <3

Rebecka Marie sa...

Neinei, jeg var jo FORAN henne hele tiden. Først på trikken, først av, først på bussen og først av der og. Først, først, først. :P