søndag 4. april 2010

Nesten alle har paraply

Alt begynte "bra". Jeg laa i en droey time og kava i stoevet under senga klokka tre paa natta, for aa finne passet mitt. Typisk meg aa alltid gjoere ting i siste liten. Litt for typisk.
Uansett, det tapte ble funnet og jeg kom meg akkurat helskinnet og tidsnok ned til bussen som skulle ta meg med til flyplassen. Vips saa var jeg framme og satt trygt plassert i flyet, og "lykken" fortsatte med at jeg klarte aa havne ved siden av lille froeken "fem aar-rosa fra topp til taa-og med tusen og to spoersmaal". Men jeg overlevde baade spoersmaalene og landingen. Etter en kjapp busstur inn til London var jeg strandet der i ca to timer. Jeg foelte meg veldig kul der jeg satt paa en Starbuckscafe for foerste gang i mitt liv, alene, i London. Jeg drakk Starbuckskaffe, leste bok og saa paa dobbeltdekkerne og de svarte drosjene som kjoerte forbi paa utsiden.
Fyttikatta saa urban jeg er - var tanken som gikk gjennom hodet mitt.

5 kommentarer:

maria sa...

Skal du være i London eller er du på vei videre en plass? digg innlegg btw. :D

KUDi sa...

Starbucks e fint. å føle seg urban e ein fin følelse, spesiellt i London, verdens 2. beste by.

Rebecka Marie sa...

Maria: Jeg var bare innom London og venta der i et par timer før jeg tok bussen videre i en evighet til Bradfrod. ;) Og takk! :D

Kudi: Jeg bare lurer på hvorfor London er 2. beste by, og hvilken by er da nr en?

KUDi sa...

1. New York City
2. London
3. Sandnes
4. Vientiane
5. Washington DC
6. Venezia
7. Paris
8. Roma


Store forventninger til
1. Hong Kong
2. Tokyo
3. Dubai
4. Reykjavik
5. Moskva
6. Chicago
7. Los Angeles
8. Sydney
9. Melbourne
10. Vancouver
11. Johannesburg

osvovovovovovovovovovov

maria sa...

kult da! har lyst til å reise til bradford. har flere venner som bor der! :D
jeg også liker London! :D er du lenge borte?